Keresés

Rendezés:

Szintező segédrugó szett laprugóhoz (légrugó alternatíva) - Nissan Navara, Toyota Hilux

45.000 Ft + ÁFA (57.150 Ft)
Cikkszám: ML120-085-11-00

MAXI-LOAD® szintező segédrugó szett

A gyári felütközésgátló puha gumibak helyére járműtípusonként kialakított egyedi adapterrel - az alváz fúrása, vágása, átalakítása nélkül - szerelhető üreges, változó falprofilú gumirugós tag, mely a teherviselésben besegít a gyári laprugónak, azzal együtt dolgozik.

Leírás

A szintező segédrugó használatával a jármű hátuljának terhelés alatti süllyedése jelentősen csökkenthető. A segédrugó a jármű laprugójával együtt dolgozik, azzal közösen veszi fel a terhelést. Hasonlóan működik és hasonlóan néz ki, mint egy utólagosan beszerelt légrugó, de ebben az esetben a segédrugó erősségét nem levegő szabályozza, hanem a kiválasztott üreges gumirugó erőssége és a beszerelt távtartó tárcsák mérete. A segédrugót a gyári felütközésgátló helyére kell szerelni, azaz a szintező segédrugó rögzítése az alváz fúrása, vágása vagy hegesztése nélkül végezhető el. A rugózást egy speciális falprofilú üreges kompozit gumi végzi, ami egy légrugóval teljesen megegyező rugókarakterisztikával rendelkezik, azaz nem "üt" mint egy tömör gumibak, ugyanakkor optimális rugóerőt fejt ki.

Előnyök

A szintező segédrugó használata számos előnnyel jár:

  1. Gyors és könnyű beszerelés.
  2. Hibamentes működés egy légrugóhoz képest (nincs levegőszivárgás, nem durran ki, karbantartás mentes, stb)
  3. Gondozásmentes kivitel.
  4. Progresszív rugókarakterisztika: üres járműnél minimális befolyása van a rugózásra.
  5. Több fokozatban állítható rugóerő.
  6. Öt év jótállás.

FONTOS !

FIGYELEM : A termékből 1 db-ot téve a kosárba, komplett, 2 darabos szettet - jobb és bal oldalra - kap!

Szintező segédrugó szett laprugóhoz (légrugó alternatíva) - Ford Ranger, Mazda B2500

45.000 Ft + ÁFA (57.150 Ft)
Cikkszám: ML120-085-13-00

MAXI-LOAD® szintező segédrugó szett

A gyári felütközésgátló puha gumibak helyére járműtípusonként kialakított egyedi adapterrel - az alváz fúrása, vágása, átalakítása nélkül - szerelhető üreges, változó falprofilú gumirugós tag, mely a teherviselésben besegít a gyári laprugónak, azzal együtt dolgozik.

Leírás

A szintező segédrugó használatával a jármű hátuljának terhelés alatti süllyedése jelentősen csökkenthető. A segédrugó a jármű laprugójával együtt dolgozik, azzal közösen veszi fel a terhelést. Hasonlóan működik és hasonlóan néz ki, mint egy utólagosan beszerelt légrugó, de ebben az esetben a segédrugó erősségét nem levegő szabályozza, hanem a kiválasztott üreges gumirugó erőssége és a beszerelt távtartó tárcsák mérete. A segédrugót a gyári felütközésgátló helyére kell szerelni, azaz a szintező segédrugó rögzítése az alváz fúrása, vágása vagy hegesztése nélkül végezhető el. A rugózást egy speciális falprofilú üreges kompozit gumi végzi, ami egy légrugóval teljesen megegyező rugókarakterisztikával rendelkezik, azaz nem "üt" mint egy tömör gumibak, ugyanakkor optimális rugóerőt fejt ki.

Előnyök

A szintező segédrugó használata számos előnnyel jár:

  1. Gyors és könnyű beszerelés.
  2. Hibamentes működés egy légrugóhoz képest (nincs levegőszivárgás, nem durran ki, karbantartás mentes, stb)
  3. Gondozásmentes kivitel.
  4. Progresszív rugókarakterisztika: üres járműnél minimális befolyása van a rugózásra.
  5. Több fokozatban állítható rugóerő.
  6. Öt év jótállás.

FONTOS !

FIGYELEM : A termékből 1 db-ot téve a kosárba, komplett, 2 darabos szettet - jobb és bal oldalra - kap!

Szintező segédrugó szett laprugóhoz (légrugó alternatíva) - Mitsubishi L200

45.000 Ft + ÁFA (57.150 Ft)
Cikkszám: ML120-085-14-00
Gyártó: MITSUBISHI L200

MAXI-LOAD® szintező segédrugó szett

A gyári felütközésgátló puha gumibak helyére járműtípusonként kialakított egyedi adapterrel - az alváz fúrása, vágása, átalakítása nélkül - szerelhető üreges, változó falprofilú gumirugós tag, mely a teherviselésben besegít a gyári laprugónak, azzal együtt dolgozik.

Leírás

A szintező segédrugó használatával a jármű hátuljának terhelés alatti süllyedése jelentősen csökkenthető. A segédrugó a jármű laprugójával együtt dolgozik, azzal közösen veszi fel a terhelést. Hasonlóan működik és hasonlóan néz ki, mint egy utólagosan beszerelt légrugó, de ebben az esetben a segédrugó erősségét nem levegő szabályozza, hanem a kiválasztott üreges gumirugó erőssége és a beszerelt távtartó tárcsák mérete. A segédrugót a gyári felütközésgátló helyére kell szerelni, azaz a szintező segédrugó rögzítése az alváz fúrása, vágása vagy hegesztése nélkül végezhető el. A rugózást egy speciális falprofilú üreges kompozit gumi végzi, ami egy légrugóval teljesen megegyező rugókarakterisztikával rendelkezik, azaz nem "üt" mint egy tömör gumibak, ugyanakkor optimális rugóerőt fejt ki.

Előnyök

A szintező segédrugó használata számos előnnyel jár:

  1. Gyors és könnyű beszerelés.
  2. Hibamentes működés egy légrugóhoz képest (nincs levegőszivárgás, nem durran ki, karbantartás mentes, stb)
  3. Gondozásmentes kivitel.
  4. Progresszív rugókarakterisztika: üres járműnél minimális befolyása van a rugózásra.
  5. Több fokozatban állítható rugóerő.
  6. Öt év jótállás.

FONTOS !

FIGYELEM : A termékből 1 db-ot téve a kosárba, komplett, 2 darabos szettet - jobb és bal oldalra - kap!

Szintező segédrugó szett laprugóhoz (légrugó alternatíva) - Fiat Ducato, Citroen Jumper, Peugeot Boxer

49.000 Ft + ÁFA (62.230 Ft)
Cikkszám: ML130-100-00-00

MAXI-LOAD® szintező segédrugó szett

A gyári felütközésgátló puha gumibak helyére járműtípusonként kialakított egyedi adapterrel - az alváz fúrása, vágása, átalakítása nélkül - szerelhető üreges, változó falprofilú gumirugós tag, mely a teherviselésben besegít a gyári laprugónak, azzal együtt dolgozik.

Leírás

A szintező segédrugó használatával a jármű hátuljának terhelés alatti süllyedése jelentősen csökkenthető. A segédrugó a jármű laprugójával együtt dolgozik, azzal közösen veszi fel a terhelést. Hasonlóan működik és hasonlóan néz ki, mint egy utólagosan beszerelt légrugó, de ebben az esetben a segédrugó erősségét nem levegő szabályozza, hanem a kiválasztott üreges gumirugó erőssége és a beszerelt távtartó tárcsák mérete. A segédrugót a gyári felütközésgátló helyére kell szerelni, azaz a szintező segédrugó rögzítése az alváz fúrása, vágása vagy hegesztése nélkül végezhető el. A rugózást egy speciális falprofilú üreges kompozit gumi végzi, ami egy légrugóval teljesen megegyező rugókarakterisztikával rendelkezik, azaz nem "üt" mint egy tömör gumibak, ugyanakkor optimális rugóerőt fejt ki.

Előnyök

A szintező segédrugó használata számos előnnyel jár:

  1. Gyors és könnyű beszerelés.
  2. Hibamentes működés egy légrugóhoz képest (nincs levegőszivárgás, nem durran ki, karbantartás mentes, stb)
  3. Gondozásmentes kivitel.
  4. Progresszív rugókarakterisztika: üres járműnél minimális befolyása van a rugózásra.
  5. Több fokozatban állítható rugóerő.
  6. Öt év jótállás.

FONTOS !

FIGYELEM : A termékből 1 db-ot téve a kosárba, komplett, 2 darabos szettet - jobb és bal oldalra - kap!

Szintező segédrugó szett laprugóhoz (légrugó alternatíva) - Opel Movano, Renault Master

49.000 Ft + ÁFA (62.230 Ft)
Cikkszám: ML130-100-03-00

MAXI-LOAD® szintező segédrugó szett

A gyári felütközésgátló puha gumibak helyére járműtípusonként kialakított egyedi adapterrel - az alváz fúrása, vágása, átalakítása nélkül - szerelhető üreges, változó falprofilú gumirugós tag, mely a teherviselésben besegít a gyári laprugónak, azzal együtt dolgozik.

Leírás

A szintező segédrugó használatával a jármű hátuljának terhelés alatti süllyedése jelentősen csökkenthető. A segédrugó a jármű laprugójával együtt dolgozik, azzal közösen veszi fel a terhelést. Hasonlóan működik és hasonlóan néz ki, mint egy utólagosan beszerelt légrugó, de ebben az esetben a segédrugó erősségét nem levegő szabályozza, hanem a kiválasztott üreges gumirugó erőssége és a beszerelt távtartó tárcsák mérete. A segédrugót a gyári felütközésgátló helyére kell szerelni, azaz a szintező segédrugó rögzítése az alváz fúrása, vágása vagy hegesztése nélkül végezhető el. A rugózást egy speciális falprofilú üreges kompozit gumi végzi, ami egy légrugóval teljesen megegyező rugókarakterisztikával rendelkezik, azaz nem "üt" mint egy tömör gumibak, ugyanakkor optimális rugóerőt fejt ki.

Előnyök

A szintező segédrugó használata számos előnnyel jár:

  1. Gyors és könnyű beszerelés.
  2. Hibamentes működés egy légrugóhoz képest (nincs levegőszivárgás, nem durran ki, karbantartás mentes, stb)
  3. Gondozásmentes kivitel.
  4. Progresszív rugókarakterisztika: üres járműnél minimális befolyása van a rugózásra.
  5. Több fokozatban állítható rugóerő.
  6. Öt év jótállás.

FONTOS !

FIGYELEM : A termékből 1 db-ot téve a kosárba, komplett, 2 darabos szettet - jobb és bal oldalra - kap!

Szintező segédrugó szett laprugóhoz (légrugó alternatíva) - Nissan Navara, Toyota Hilux

49.000 Ft + ÁFA (62.230 Ft)
Cikkszám: ML130-100-11-00

MAXI-LOAD® szintező segédrugó szett

A gyári felütközésgátló puha gumibak helyére járműtípusonként kialakított egyedi adapterrel - az alváz fúrása, vágása, átalakítása nélkül - szerelhető üreges, változó falprofilú gumirugós tag, mely a teherviselésben besegít a gyári laprugónak, azzal együtt dolgozik.

Leírás

A szintező segédrugó használatával a jármű hátuljának terhelés alatti süllyedése jelentősen csökkenthető. A segédrugó a jármű laprugójával együtt dolgozik, azzal közösen veszi fel a terhelést. Hasonlóan működik és hasonlóan néz ki, mint egy utólagosan beszerelt légrugó, de ebben az esetben a segédrugó erősségét nem levegő szabályozza, hanem a kiválasztott üreges gumirugó erőssége és a beszerelt távtartó tárcsák mérete. A segédrugót a gyári felütközésgátló helyére kell szerelni, azaz a szintező segédrugó rögzítése az alváz fúrása, vágása vagy hegesztése nélkül végezhető el. A rugózást egy speciális falprofilú üreges kompozit gumi végzi, ami egy légrugóval teljesen megegyező rugókarakterisztikával rendelkezik, azaz nem "üt" mint egy tömör gumibak, ugyanakkor optimális rugóerőt fejt ki.

Előnyök

A szintező segédrugó használata számos előnnyel jár:

  1. Gyors és könnyű beszerelés.
  2. Hibamentes működés egy légrugóhoz képest (nincs levegőszivárgás, nem durran ki, karbantartás mentes, stb)
  3. Gondozásmentes kivitel.
  4. Progresszív rugókarakterisztika: üres járműnél minimális befolyása van a rugózásra.
  5. Több fokozatban állítható rugóerő.
  6. Öt év jótállás.

FONTOS !

FIGYELEM : A termékből 1 db-ot téve a kosárba, komplett, 2 darabos szettet - jobb és bal oldalra - kap!

Szintező segédrugó szett laprugóhoz (légrugó alternatíva) - Opel Movano, Renault Master

55.000 Ft + ÁFA (69.850 Ft)
Cikkszám: ML130-100-04-00

MAXI-LOAD® szintező segédrugó szett

A gyári felütközésgátló puha gumibak helyére járműtípusonként kialakított egyedi adapterrel - az alváz fúrása, vágása, átalakítása nélkül - szerelhető üreges, változó falprofilú gumirugós tag, mely a teherviselésben besegít a gyári laprugónak, azzal együtt dolgozik.

Leírás

A szintező segédrugó használatával a jármű hátuljának terhelés alatti süllyedése jelentősen csökkenthető. A segédrugó a jármű laprugójával együtt dolgozik, azzal közösen veszi fel a terhelést. Hasonlóan működik és hasonlóan néz ki, mint egy utólagosan beszerelt légrugó, de ebben az esetben a segédrugó erősségét nem levegő szabályozza, hanem a kiválasztott üreges gumirugó erőssége és a beszerelt távtartó tárcsák mérete. A segédrugót a gyári felütközésgátló helyére kell szerelni, azaz a szintező segédrugó rögzítése az alváz fúrása, vágása vagy hegesztése nélkül végezhető el. A rugózást egy speciális falprofilú üreges kompozit gumi végzi, ami egy légrugóval teljesen megegyező rugókarakterisztikával rendelkezik, azaz nem "üt" mint egy tömör gumibak, ugyanakkor optimális rugóerőt fejt ki.

Előnyök

A szintező segédrugó használata számos előnnyel jár:

  1. Gyors és könnyű beszerelés.
  2. Hibamentes működés egy légrugóhoz képest (nincs levegőszivárgás, nem durran ki, karbantartás mentes, stb)
  3. Gondozásmentes kivitel.
  4. Progresszív rugókarakterisztika: üres járműnél minimális befolyása van a rugózásra.
  5. Több fokozatban állítható rugóerő.
  6. Öt év jótállás.

FONTOS !

FIGYELEM : A termékből 1 db-ot téve a kosárba, komplett, 2 darabos szettet - jobb és bal oldalra - kap!

Szintező segédrugó szett laprugóhoz (légrugó alternatíva) - Iveco Daily S

55.000 Ft + ÁFA (69.850 Ft)
Cikkszám: ML130-100-07-00

MAXI-LOAD® szintező segédrugó szett

A gyári felütközésgátló puha gumibak helyére járműtípusonként kialakított egyedi adapterrel - az alváz fúrása, vágása, átalakítása nélkül - szerelhető üreges, változó falprofilú gumirugós tag, mely a teherviselésben besegít a gyári laprugónak, azzal együtt dolgozik.

Leírás

A szintező segédrugó használatával a jármű hátuljának terhelés alatti süllyedése jelentősen csökkenthető. A segédrugó a jármű laprugójával együtt dolgozik, azzal közösen veszi fel a terhelést. Hasonlóan működik és hasonlóan néz ki, mint egy utólagosan beszerelt légrugó, de ebben az esetben a segédrugó erősségét nem levegő szabályozza, hanem a kiválasztott üreges gumirugó erőssége és a beszerelt távtartó tárcsák mérete. A segédrugót a gyári felütközésgátló helyére kell szerelni, azaz a szintező segédrugó rögzítése az alváz fúrása, vágása vagy hegesztése nélkül végezhető el. A rugózást egy speciális falprofilú üreges kompozit gumi végzi, ami egy légrugóval teljesen megegyező rugókarakterisztikával rendelkezik, azaz nem "üt" mint egy tömör gumibak, ugyanakkor optimális rugóerőt fejt ki.

Előnyök

A szintező segédrugó használata számos előnnyel jár:

  1. Gyors és könnyű beszerelés.
  2. Hibamentes működés egy légrugóhoz képest (nincs levegőszivárgás, nem durran ki, karbantartás mentes, stb)
  3. Gondozásmentes kivitel.
  4. Progresszív rugókarakterisztika: üres járműnél minimális befolyása van a rugózásra.
  5. Több fokozatban állítható rugóerő.
  6. Öt év jótállás.

FONTOS !

FIGYELEM : A termékből 1 db-ot téve a kosárba, komplett, 2 darabos szettet - jobb és bal oldalra - kap!

Szintező segédrugó szett laprugóhoz (légrugó alternatíva) - VW Crafter, MAN TGE, VW Amarok

55.000 Ft + ÁFA (69.850 Ft)
Cikkszám: ML130-100-12-00

MAXI-LOAD® szintező segédrugó szett

A gyári felütközésgátló puha gumibak helyére járműtípusonként kialakított egyedi adapterrel - az alváz fúrása, vágása, átalakítása nélkül - szerelhető üreges, változó falprofilú gumirugós tag, mely a teherviselésben besegít a gyári laprugónak, azzal együtt dolgozik.

Leírás

A szintező segédrugó használatával a jármű hátuljának terhelés alatti süllyedése jelentősen csökkenthető. A segédrugó a jármű laprugójával együtt dolgozik, azzal közösen veszi fel a terhelést. Hasonlóan működik és hasonlóan néz ki, mint egy utólagosan beszerelt légrugó, de ebben az esetben a segédrugó erősségét nem levegő szabályozza, hanem a kiválasztott üreges gumirugó erőssége és a beszerelt távtartó tárcsák mérete. A segédrugót a gyári felütközésgátló helyére kell szerelni, azaz a szintező segédrugó rögzítése az alváz fúrása, vágása vagy hegesztése nélkül végezhető el. A rugózást egy speciális falprofilú üreges kompozit gumi végzi, ami egy légrugóval teljesen megegyező rugókarakterisztikával rendelkezik, azaz nem "üt" mint egy tömör gumibak, ugyanakkor optimális rugóerőt fejt ki.

Előnyök

A szintező segédrugó használata számos előnnyel jár:

  1. Gyors és könnyű beszerelés.
  2. Hibamentes működés egy légrugóhoz képest (nincs levegőszivárgás, nem durran ki, karbantartás mentes, stb)
  3. Gondozásmentes kivitel.
  4. Progresszív rugókarakterisztika: üres járműnél minimális befolyása van a rugózásra.
  5. Több fokozatban állítható rugóerő.
  6. Öt év jótállás.

FONTOS !

FIGYELEM : A termékből 1 db-ot téve a kosárba, komplett, 2 darabos szettet - jobb és bal oldalra - kap!

Szintező segédrugó szett laprugóhoz (légrugó alternatíva) - Fiat Ducato, Citroen Jumper, Peugeot Boxer

59.000 Ft + ÁFA (74.930 Ft)
Cikkszám: ML130-100-01-00

MAXI-LOAD® szintező segédrugó szett

A gyári felütközésgátló puha gumibak helyére járműtípusonként kialakított egyedi adapterrel - az alváz fúrása, vágása, átalakítása nélkül - szerelhető üreges, változó falprofilú gumirugós tag, mely a teherviselésben besegít a gyári laprugónak, azzal együtt dolgozik.

Leírás

A szintező segédrugó használatával a jármű hátuljának terhelés alatti süllyedése jelentősen csökkenthető. A segédrugó a jármű laprugójával együtt dolgozik, azzal közösen veszi fel a terhelést. Hasonlóan működik és hasonlóan néz ki, mint egy utólagosan beszerelt légrugó, de ebben az esetben a segédrugó erősségét nem levegő szabályozza, hanem a kiválasztott üreges gumirugó erőssége és a beszerelt távtartó tárcsák mérete. A segédrugót a gyári felütközésgátló helyére kell szerelni, azaz a szintező segédrugó rögzítése az alváz fúrása, vágása vagy hegesztése nélkül végezhető el. A rugózást egy speciális falprofilú üreges kompozit gumi végzi, ami egy légrugóval teljesen megegyező rugókarakterisztikával rendelkezik, azaz nem "üt" mint egy tömör gumibak, ugyanakkor optimális rugóerőt fejt ki.

Előnyök

A szintező segédrugó használata számos előnnyel jár:

  1. Gyors és könnyű beszerelés.
  2. Hibamentes működés egy légrugóhoz képest (nincs levegőszivárgás, nem durran ki, karbantartás mentes, stb)
  3. Gondozásmentes kivitel.
  4. Progresszív rugókarakterisztika: üres járműnél minimális befolyása van a rugózásra.
  5. Több fokozatban állítható rugóerő.
  6. Öt év jótállás.

FONTOS !

FIGYELEM : A termékből 1 db-ot téve a kosárba, komplett, 2 darabos szettet - jobb és bal oldalra - kap!

Szintező segédrugó szett laprugóhoz (légrugó alternatíva) - Ford Transit

59.000 Ft + ÁFA (74.930 Ft)
Cikkszám: ML130-100-02-00

MAXI-LOAD® szintező segédrugó szett

A gyári felütközésgátló puha gumibak helyére járműtípusonként kialakított egyedi adapterrel - az alváz fúrása, vágása, átalakítása nélkül - szerelhető üreges, változó falprofilú gumirugós tag, mely a teherviselésben besegít a gyári laprugónak, azzal együtt dolgozik.

Leírás

A szintező segédrugó használatával a jármű hátuljának terhelés alatti süllyedése jelentősen csökkenthető. A segédrugó a jármű laprugójával együtt dolgozik, azzal közösen veszi fel a terhelést. Hasonlóan működik és hasonlóan néz ki, mint egy utólagosan beszerelt légrugó, de ebben az esetben a segédrugó erősségét nem levegő szabályozza, hanem a kiválasztott üreges gumirugó erőssége és a beszerelt távtartó tárcsák mérete. A segédrugót a gyári felütközésgátló helyére kell szerelni, azaz a szintező segédrugó rögzítése az alváz fúrása, vágása vagy hegesztése nélkül végezhető el. A rugózást egy speciális falprofilú üreges kompozit gumi végzi, ami egy légrugóval teljesen megegyező rugókarakterisztikával rendelkezik, azaz nem "üt" mint egy tömör gumibak, ugyanakkor optimális rugóerőt fejt ki.

Előnyök

A szintező segédrugó használata számos előnnyel jár:

  1. Gyors és könnyű beszerelés.
  2. Hibamentes működés egy légrugóhoz képest (nincs levegőszivárgás, nem durran ki, karbantartás mentes, stb)
  3. Gondozásmentes kivitel.
  4. Progresszív rugókarakterisztika: üres járműnél minimális befolyása van a rugózásra.
  5. Több fokozatban állítható rugóerő.
  6. Öt év jótállás.

FONTOS !

FIGYELEM : A termékből 1 db-ot téve a kosárba, komplett, 2 darabos szettet - jobb és bal oldalra - kap!

Szintező segédrugó szett laprugóhoz (légrugó alternatíva) - Opel Movano, Renault Master

65.000 Ft + ÁFA (82.550 Ft)
Cikkszám: ML180-110-04-00

MAXI-LOAD® szintező segédrugó szett

A gyári felütközésgátló puha gumibak helyére járműtípusonként kialakított egyedi adapterrel - az alváz fúrása, vágása, átalakítása nélkül - szerelhető üreges, változó falprofilú gumirugós tag, mely a teherviselésben besegít a gyári laprugónak, azzal együtt dolgozik.

Leírás

A szintező segédrugó használatával a jármű hátuljának terhelés alatti süllyedése jelentősen csökkenthető. A segédrugó a jármű laprugójával együtt dolgozik, azzal közösen veszi fel a terhelést. Hasonlóan működik és hasonlóan néz ki, mint egy utólagosan beszerelt légrugó, de ebben az esetben a segédrugó erősségét nem levegő szabályozza, hanem a kiválasztott üreges gumirugó erőssége és a beszerelt távtartó tárcsák mérete. A segédrugót a gyári felütközésgátló helyére kell szerelni, azaz a szintező segédrugó rögzítése az alváz fúrása, vágása vagy hegesztése nélkül végezhető el. A rugózást egy speciális falprofilú üreges kompozit gumi végzi, ami egy légrugóval teljesen megegyező rugókarakterisztikával rendelkezik, azaz nem "üt" mint egy tömör gumibak, ugyanakkor optimális rugóerőt fejt ki.

Előnyök

A szintező segédrugó használata számos előnnyel jár:

  1. Gyors és könnyű beszerelés.
  2. Hibamentes működés egy légrugóhoz képest (nincs levegőszivárgás, nem durran ki, karbantartás mentes, stb)
  3. Gondozásmentes kivitel.
  4. Progresszív rugókarakterisztika: üres járműnél minimális befolyása van a rugózásra.
  5. Több fokozatban állítható rugóerő.
  6. Öt év jótállás.

FONTOS !

FIGYELEM : A termékből 1 db-ot téve a kosárba, komplett, 2 darabos szettet - jobb és bal oldalra - kap!

Szintező segédrugó szett laprugóhoz (légrugó alternatíva) - Iveco Daily

69.000 Ft + ÁFA (87.630 Ft)
Cikkszám: ML130-100-08-00

MAXI-LOAD® szintező segédrugó szett

A gyári felütközésgátló puha gumibak helyére járműtípusonként kialakított egyedi adapterrel - az alváz fúrása, vágása, átalakítása nélkül - szerelhető üreges, változó falprofilú gumirugós tag, mely a teherviselésben besegít a gyári laprugónak, azzal együtt dolgozik.

Leírás

A szintező segédrugó használatával a jármű hátuljának terhelés alatti süllyedése jelentősen csökkenthető. A segédrugó a jármű laprugójával együtt dolgozik, azzal közösen veszi fel a terhelést. Hasonlóan működik és hasonlóan néz ki, mint egy utólagosan beszerelt légrugó, de ebben az esetben a segédrugó erősségét nem levegő szabályozza, hanem a kiválasztott üreges gumirugó erőssége és a beszerelt távtartó tárcsák mérete. A segédrugót a gyári felütközésgátló helyére kell szerelni, azaz a szintező segédrugó rögzítése az alváz fúrása, vágása vagy hegesztése nélkül végezhető el. A rugózást egy speciális falprofilú üreges kompozit gumi végzi, ami egy légrugóval teljesen megegyező rugókarakterisztikával rendelkezik, azaz nem "üt" mint egy tömör gumibak, ugyanakkor optimális rugóerőt fejt ki.

Előnyök

A szintező segédrugó használata számos előnnyel jár:

  1. Gyors és könnyű beszerelés.
  2. Hibamentes működés egy légrugóhoz képest (nincs levegőszivárgás, nem durran ki, karbantartás mentes, stb)
  3. Gondozásmentes kivitel.
  4. Progresszív rugókarakterisztika: üres járműnél minimális befolyása van a rugózásra.
  5. Több fokozatban állítható rugóerő.
  6. Öt év jótállás.

FONTOS !

FIGYELEM : A termékből 1 db-ot téve a kosárba, komplett, 2 darabos szettet - jobb és bal oldalra - kap!

Szintező segédrugó szett laprugóhoz (légrugó alternatíva) - Ford Transit

69.000 Ft + ÁFA (87.630 Ft)
Cikkszám: ML180-110-02-00

MAXI-LOAD® szintező segédrugó szett

A gyári felütközésgátló puha gumibak helyére járműtípusonként kialakított egyedi adapterrel - az alváz fúrása, vágása, átalakítása nélkül - szerelhető üreges, változó falprofilú gumirugós tag, mely a teherviselésben besegít a gyári laprugónak, azzal együtt dolgozik.

Leírás

A szintező segédrugó használatával a jármű hátuljának terhelés alatti süllyedése jelentősen csökkenthető. A segédrugó a jármű laprugójával együtt dolgozik, azzal közösen veszi fel a terhelést. Hasonlóan működik és hasonlóan néz ki, mint egy utólagosan beszerelt légrugó, de ebben az esetben a segédrugó erősségét nem levegő szabályozza, hanem a kiválasztott üreges gumirugó erőssége és a beszerelt távtartó tárcsák mérete. A segédrugót a gyári felütközésgátló helyére kell szerelni, azaz a szintező segédrugó rögzítése az alváz fúrása, vágása vagy hegesztése nélkül végezhető el. A rugózást egy speciális falprofilú üreges kompozit gumi végzi, ami egy légrugóval teljesen megegyező rugókarakterisztikával rendelkezik, azaz nem "üt" mint egy tömör gumibak, ugyanakkor optimális rugóerőt fejt ki.

Előnyök

A szintező segédrugó használata számos előnnyel jár:

  1. Gyors és könnyű beszerelés.
  2. Hibamentes működés egy légrugóhoz képest (nincs levegőszivárgás, nem durran ki, karbantartás mentes, stb)
  3. Gondozásmentes kivitel.
  4. Progresszív rugókarakterisztika: üres járműnél minimális befolyása van a rugózásra.
  5. Több fokozatban állítható rugóerő.
  6. Öt év jótállás.

FONTOS !

FIGYELEM : A termékből 1 db-ot téve a kosárba, komplett, 2 darabos szettet - jobb és bal oldalra - kap!

Szintező segédrugó szett laprugóhoz (légrugó alternatíva) - Iveco Daily

69.000 Ft + ÁFA (87.630 Ft)
Cikkszám: ML180-110-08-00

MAXI-LOAD® szintező segédrugó szett

A gyári felütközésgátló puha gumibak helyére járműtípusonként kialakított egyedi adapterrel - az alváz fúrása, vágása, átalakítása nélkül - szerelhető üreges, változó falprofilú gumirugós tag, mely a teherviselésben besegít a gyári laprugónak, azzal együtt dolgozik.

Leírás

A szintező segédrugó használatával a jármű hátuljának terhelés alatti süllyedése jelentősen csökkenthető. A segédrugó a jármű laprugójával együtt dolgozik, azzal közösen veszi fel a terhelést. Hasonlóan működik és hasonlóan néz ki, mint egy utólagosan beszerelt légrugó, de ebben az esetben a segédrugó erősségét nem levegő szabályozza, hanem a kiválasztott üreges gumirugó erőssége és a beszerelt távtartó tárcsák mérete. A segédrugót a gyári felütközésgátló helyére kell szerelni, azaz a szintező segédrugó rögzítése az alváz fúrása, vágása vagy hegesztése nélkül végezhető el. A rugózást egy speciális falprofilú üreges kompozit gumi végzi, ami egy légrugóval teljesen megegyező rugókarakterisztikával rendelkezik, azaz nem "üt" mint egy tömör gumibak, ugyanakkor optimális rugóerőt fejt ki.

Előnyök

A szintező segédrugó használata számos előnnyel jár:

  1. Gyors és könnyű beszerelés.
  2. Hibamentes működés egy légrugóhoz képest (nincs levegőszivárgás, nem durran ki, karbantartás mentes, stb)
  3. Gondozásmentes kivitel.
  4. Progresszív rugókarakterisztika: üres járműnél minimális befolyása van a rugózásra.
  5. Több fokozatban állítható rugóerő.
  6. Öt év jótállás.

FONTOS !

FIGYELEM : A termékből 1 db-ot téve a kosárba, komplett, 2 darabos szettet - jobb és bal oldalra - kap!

Szintező segédrugó szett laprugóhoz (légrugó alternatíva) - Nissan Cabstar, Renault Maxity

80.000 Ft + ÁFA (101.600 Ft)
Cikkszám: ML130-100-10-00

MAXI-LOAD® szintező segédrugó szett

A gyári felütközésgátló puha gumibak helyére járműtípusonként kialakított egyedi adapterrel - az alváz fúrása, vágása, átalakítása nélkül - szerelhető üreges, változó falprofilú gumirugós tag, mely a teherviselésben besegít a gyári laprugónak, azzal együtt dolgozik.

Leírás

A szintező segédrugó használatával a jármű hátuljának terhelés alatti süllyedése jelentősen csökkenthető. A segédrugó a jármű laprugójával együtt dolgozik, azzal közösen veszi fel a terhelést. Hasonlóan működik és hasonlóan néz ki, mint egy utólagosan beszerelt légrugó, de ebben az esetben a segédrugó erősségét nem levegő szabályozza, hanem a kiválasztott üreges gumirugó erőssége és a beszerelt távtartó tárcsák mérete. A segédrugót a gyári felütközésgátló helyére kell szerelni, azaz a szintező segédrugó rögzítése az alváz fúrása, vágása vagy hegesztése nélkül végezhető el. A rugózást egy speciális falprofilú üreges kompozit gumi végzi, ami egy légrugóval teljesen megegyező rugókarakterisztikával rendelkezik, azaz nem "üt" mint egy tömör gumibak, ugyanakkor optimális rugóerőt fejt ki.

Előnyök

A szintező segédrugó használata számos előnnyel jár:

  1. Gyors és könnyű beszerelés.
  2. Hibamentes működés egy légrugóhoz képest (nincs levegőszivárgás, nem durran ki, karbantartás mentes, stb)
  3. Gondozásmentes kivitel.
  4. Progresszív rugókarakterisztika: üres járműnél minimális befolyása van a rugózásra.
  5. Több fokozatban állítható rugóerő.
  6. Öt év jótállás.

FONTOS !

FIGYELEM : A termékből 1 db-ot téve a kosárba, komplett, 2 darabos szettet - jobb és bal oldalra - kap!

Szintező segédrugó szett laprugóhoz (légrugó alternatíva) - Mercedes Sprinter, VW Crafter

88.000 Ft + ÁFA (111.760 Ft)
Cikkszám: ML130-100-06-00

MAXI-LOAD® szintező segédrugó szett

A gyári felütközésgátló puha gumibak helyére járműtípusonként kialakított egyedi adapterrel - az alváz fúrása, vágása, átalakítása nélkül - szerelhető üreges, változó falprofilú gumirugós tag, mely a teherviselésben besegít a gyári laprugónak, azzal együtt dolgozik.

Leírás

A szintező segédrugó használatával a jármű hátuljának terhelés alatti süllyedése jelentősen csökkenthető. A segédrugó a jármű laprugójával együtt dolgozik, azzal közösen veszi fel a terhelést. Hasonlóan működik és hasonlóan néz ki, mint egy utólagosan beszerelt légrugó, de ebben az esetben a segédrugó erősségét nem levegő szabályozza, hanem a kiválasztott üreges gumirugó erőssége és a beszerelt távtartó tárcsák mérete. A segédrugót a gyári felütközésgátló helyére kell szerelni, azaz a szintező segédrugó rögzítése az alváz fúrása, vágása vagy hegesztése nélkül végezhető el. A rugózást egy speciális falprofilú üreges kompozit gumi végzi, ami egy légrugóval teljesen megegyező rugókarakterisztikával rendelkezik, azaz nem "üt" mint egy tömör gumibak, ugyanakkor optimális rugóerőt fejt ki.

Előnyök

A szintező segédrugó használata számos előnnyel jár:

  1. Gyors és könnyű beszerelés.
  2. Hibamentes működés egy légrugóhoz képest (nincs levegőszivárgás, nem durran ki, karbantartás mentes, stb)
  3. Gondozásmentes kivitel.
  4. Progresszív rugókarakterisztika: üres járműnél minimális befolyása van a rugózásra.
  5. Több fokozatban állítható rugóerő.
  6. Öt év jótállás.

FONTOS !

FIGYELEM : A termékből 1 db-ot téve a kosárba, komplett, 2 darabos szettet - jobb és bal oldalra - kap!

Szintező segédrugó szett laprugóhoz (légrugó alternatíva) - Iveco Daily (platós)

88.000 Ft + ÁFA (111.760 Ft)
Cikkszám: ML180-110-09-00

MAXI-LOAD® szintező segédrugó szett

A gyári felütközésgátló puha gumibak helyére járműtípusonként kialakított egyedi adapterrel - az alváz fúrása, vágása, átalakítása nélkül - szerelhető üreges, változó falprofilú gumirugós tag, mely a teherviselésben besegít a gyári laprugónak, azzal együtt dolgozik.

Leírás

A szintező segédrugó használatával a jármű hátuljának terhelés alatti süllyedése jelentősen csökkenthető. A segédrugó a jármű laprugójával együtt dolgozik, azzal közösen veszi fel a terhelést. Hasonlóan működik és hasonlóan néz ki, mint egy utólagosan beszerelt légrugó, de ebben az esetben a segédrugó erősségét nem levegő szabályozza, hanem a kiválasztott üreges gumirugó erőssége és a beszerelt távtartó tárcsák mérete. A segédrugót a gyári felütközésgátló helyére kell szerelni, azaz a szintező segédrugó rögzítése az alváz fúrása, vágása vagy hegesztése nélkül végezhető el. A rugózást egy speciális falprofilú üreges kompozit gumi végzi, ami egy légrugóval teljesen megegyező rugókarakterisztikával rendelkezik, azaz nem "üt" mint egy tömör gumibak, ugyanakkor optimális rugóerőt fejt ki.

Előnyök

A szintező segédrugó használata számos előnnyel jár:

  1. Gyors és könnyű beszerelés.
  2. Hibamentes működés egy légrugóhoz képest (nincs levegőszivárgás, nem durran ki, karbantartás mentes, stb)
  3. Gondozásmentes kivitel.
  4. Progresszív rugókarakterisztika: üres járműnél minimális befolyása van a rugózásra.
  5. Több fokozatban állítható rugóerő.
  6. Öt év jótállás.

FONTOS !

FIGYELEM : A termékből 1 db-ot téve a kosárba, komplett, 2 darabos szettet - jobb és bal oldalra - kap!