Szintező segédrugó szett laprugóhoz (légrugó alternatíva) - Fiat Ducato, Citroen Jumper, Peugeot Boxer

74.000 Ft + ÁFA ( 93.980 Ft )
Menny.:db
Gyártó: Fiat Ducato, Citroen Jumper, Peugeot Boxer 2006 - máig
Cikkszám: ML130-100-01-00

MAXI-LOAD® szintező segédrugó szett

A gyári felütközésgátló puha gumibak helyére járműtípusonként kialakított egyedi adapterrel - az alváz fúrása, vágása, átalakítása nélkül - szerelhető üreges, változó falprofilú gumirugós tag, mely a teherviselésben besegít a gyári laprugónak, azzal együtt dolgozik.

Leírás

A szintező segédrugó használatával a jármű hátuljának terhelés alatti süllyedése jelentősen csökkenthető. A segédrugó a jármű laprugójával együtt dolgozik, azzal közösen veszi fel a terhelést. Hasonlóan működik és hasonlóan néz ki, mint egy utólagosan beszerelt légrugó, de ebben az esetben a segédrugó erősségét nem levegő szabályozza, hanem a kiválasztott üreges gumirugó erőssége és a beszerelt távtartó tárcsák mérete. A segédrugót a gyári felütközésgátló helyére kell szerelni, azaz a szintező segédrugó rögzítése az alváz fúrása, vágása vagy hegesztése nélkül végezhető el. A rugózást egy speciális falprofilú üreges kompozit gumi végzi, ami egy légrugóval teljesen megegyező rugókarakterisztikával rendelkezik, azaz nem "üt" mint egy tömör gumibak, ugyanakkor optimális rugóerőt fejt ki.

Előnyök

A szintező segédrugó használata számos előnnyel jár:

  1. Gyors és könnyű beszerelés.
  2. Hibamentes működés egy légrugóhoz képest (nincs levegőszivárgás, nem durran ki, karbantartás mentes, stb)
  3. Gondozásmentes kivitel.
  4. Progresszív rugókarakterisztika: üres járműnél minimális befolyása van a rugózásra.
  5. Több fokozatban állítható rugóerő.
  6. Öt év jótállás.

FONTOS !

FIGYELEM : A termékből 1 db-ot téve a kosárba, komplett, 2 darabos szettet - jobb és bal oldalra - kap!

Csatolt dokumentumok

Rugóerősítő betét csavarrugóhoz

Cikkszám: CSEUNI1TPE

Az ár egy szettre (azaz 2 db-ra) vonatkozik. 

Az elasztomerből (TPE) készített rugalmas erősítőbetétet a csavarrugó menetei közé kell szerelni és ez növeli a rugóerőt (a rugó keménységét). Az erősítő betét két oldalán mélyedések találhatók, melyek biztosítják, hogy az erősítő betét a rugón a megfelelő pozícióban maradjon. Előnyei: 1. Egyszerű beszerelés. 2. Karbantartás mentes. 3. A leggazdaságosabb megoldás egy csavarrugó erősítésére. 4. Mind első, mind hátsó tengelyen alkalmazható az adott jármű rugózásától függően.

Leírás és Paraméterek

A szintező segédrugó használatával a jármű hátuljának terhelés alatti süllyedése jelentősen csökkenthető. A segédrugó a jármű laprugójával együtt dolgozik, azzal közösen veszi fel a terhelést. Hasonlóan működik és hasonlóan néz ki, mint egy utólagosan beszerelt légrugó, de ebben az esetben a segédrugó erősségét nem levegő szabályozza, hanem a kiválasztott üreges gumirugó erőssége és a beszerelt távtartó tárcsák mérete. A segédrugót a gyári felütközésgátló helyére kell szerelni, azaz a szintező segédrugó rögzítése az alváz fúrása, vágása vagy hegesztése nélkül végezhető el. A rugózást egy speciális falprofilú üreges kompozit gumi végzi, ami egy légrugóval teljesen megegyező rugókarakterisztikával rendelkezik, azaz nem "üt" mint egy tömör gumibak, ugyanakkor optimális rugóerőt fejt ki.
FIGYELEM : A termékből 1 db-ot téve a kosárba, komplett, 2 darabos szettet - jobb és bal oldalra - kap!

Ez a megoldás számos előnnyel jár:

  1. Gyors és könnyű beszerelés.
  2. Hibamentes működés egy légrugóhoz képest (nincs levegőszivárgás, nem durran ki, karbantartás mentes, stb)
  3. Gondozásmentes kivitel. 
  4. Progresszív rugókarakterisztika: üres járműnél minimális befolyása van a rugózásra.
  5. Több fokozatban állítható rugóerő. 
  6. Öt év jótállás.